0
0
Notichttps://hairpin-testshop.webshopapp.com/admin/theme/preview/general/advancede text desktopNotice text mobileLees meer

Betaalmethoden

Gesloten dagen 2024:

Goede vrijdagvrijdag 29 maart
2e paasdag maandag 1 april
Hemelvaartsdag9 en 10 mei
Tweede Pinksterdagmaandag 20 mei 
Kerstvakantie 25 december t/m 1 januari 

 

Betalingen
U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen. De verwerking van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen de twee tot drie werkdagen.

Betaling mislukt
Het kan gebeuren dat u de betaling nog niet volledig hebt afgerond. U ontvangt in dat geval alsnog een bestelbevestiging per mail met het bestelnummer. Onder vermelding van uw bestelnummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u vervolgens een factuur zodat u de betaling alsnog via bankoverschrijving kunt voldoen.

Betalingsherinnering
Uw bestelling wordt verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer uw bestelling nog niet is betaald, ontvangt u een verzoek tot betaling. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.

Hebt u per ongeluk twee bestellingen geplaatst? Dan staat er waarschijnlijk één bestelling op de status betaald en bestelling op de status wacht op betaling. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw bestelnummer en een korte toelichting, zodat wij dat voor u kunnen oplossen.

Factuur
Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de bevestiging van uw bestelling. Mocht u, uw factuur nogmaals willen ontvangen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe.

Factuur wijzigen
Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. U bent zelf verantwoordelijk voor de gegevens die u invult tijdens het bestelproces in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, kan er aan uw factuur(bedrag) niets meer gewijzigd worden. 

Voor alle overige vragen

Bel ons

ma t/m vrij 09:30 - 17:30 uur
za & zo gesloten

079 20 33 204

E-mail

U ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord

E-mail ons

Social media

U ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.

9,8Review LogoWij scoren een 9,8 op Google reviews

Hairpin-poten.nl

Amethistweg 35
2665 NT
Bleiswijk Bekijk op Google Maps

NL 6950683B01
67365558

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »