Betaalmethoden
Gesloten dagen 2024:
Goede vrijdag | vrijdag 29 maart |
2e paasdag | maandag 1 april |
Hemelvaartsdag | 9 en 10 mei |
Tweede Pinksterdag | maandag 20 mei |
Kerstvakantie | 25 december t/m 1 januari |
Betalingen
U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen. De verwerking van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen de twee tot drie werkdagen.
Betaling mislukt
Het kan gebeuren dat u de betaling nog niet volledig hebt afgerond. U ontvangt in dat geval alsnog een bestelbevestiging per mail met het bestelnummer. Onder vermelding van uw bestelnummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u vervolgens een factuur zodat u de betaling alsnog via bankoverschrijving kunt voldoen.
Betalingsherinnering
Uw bestelling wordt verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer uw bestelling nog niet is betaald, ontvangt u een verzoek tot betaling. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd.
Hebt u per ongeluk twee bestellingen geplaatst? Dan staat er waarschijnlijk één bestelling op de status betaald en bestelling op de status wacht op betaling. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw bestelnummer en een korte toelichting, zodat wij dat voor u kunnen oplossen.
Factuur
Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de bevestiging van uw bestelling. Mocht u, uw factuur nogmaals willen ontvangen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe.
Factuur wijzigen
Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. U bent zelf verantwoordelijk voor de gegevens die u invult tijdens het bestelproces in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, kan er aan uw factuur(bedrag) niets meer gewijzigd worden.
Voor alle overige vragen
Bel ons
ma t/m vrij 09:30 - 17:30 uur
za & zo gesloten
U ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord
Social media
U ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord.